Παρασκευή 17 Απριλίου 2020

Kafasina Gore Τεύχος 27: Εξαιτίας μου.

Εξαιτίας μου 

Βυθισμένος στον ύπνο, τριγυρνούσα ανάμεσα σε άγνωστα πρόσωπα και άγνωστα μέρη. Τελευταία, το σώμα μου που πιεζόταν ανάμεσα στα σεντόνια και το πάπλωμα σταματούσε συχνά σε αυτό το περιβάλλον με άρωμα θυμιάματος που ονομάζεται «όνειρο». Με το «να σταματήσω», εννοούσα να θυμάμαι τα πάντα το πρωί και να σχεδιάζω όνειρα με τεχνική ικανότητα. Ευτυχώς τα όνειρά μου τρέχουν σαν καλοκουρδισμένο ρολόι τις τελευταίες δύο εβδομάδες.

Το πιο γλυκό μέρος του ύπνου μου ήταν η στιγμή που συνειδητοποιούσα αν αυτά που ονειρευόμουν και σκεφτόμουν ήταν πραγματικά. Ίσως αυτά που είδα στο όνειρό μου ήταν η πιο αγνή πτυχή του κόσμου τον οποίο σκεφτόμουν στην πραγματική ζωή.

Δεν μου άρεσαν τα όνειρα να κολυμπούν σε ρηχά νερά. Ένα όνειρο πρέπει να προέρχεται από το υποσυνείδητο και δεν θα πρέπει να υποδουλώνεται από καθημερινές εικόνες ούτε συνηθισμένα θέματα. Ο ύπνος που τον σταματάνε και τον  κακομεταχειρίζονται καθημερινά γεγονότα σχετίζεται με έναν ήρεμο νου και κάποιον που μιλούσε όλη την ημέρα και συνέχιζε να μιλά και στον ύπνο του. Αυτά τα ασήμαντα όνειρα κρατούσαν κάποιον απασχολημένο με μια θολή κορνίζα μετά το πρωινό του πλύσιμο. 

Ο ύπνος μου και τα όνειρά μου, μπλέκονται μεταξύ τους, έχουν καταλάβει το σώμα μου σαν να δημιούργησαν το ένα το άλλο.

Περπατούσα σε ένα δάσος και δρασκέλιζα ήρεμα χωρίς να ξέρω πού πήγαινα. Δεν ήξερα αν επρόκειτο είτε για ένα βροχοδάσος  είτε για ένα τροπικό δάσος ή συνδυασμός εικόνων που έκλεψα από ντοκιμαντέρ, αλλά λογικά προσπαθούσα να εξερευνήσω την τοποθεσία του που δεν ήξερα. Δεν μπορούσα να καταλάβω αν ήταν μέρα ή νύχτα αφού δεν μπορούσα να δω τον ουρανό λόγω των υπέροχων ψηλών δέντρων. Οι ακτίνες του φωτός που διαπερνούσαν τα δέντρα με έκαναν να νιώθω ότι δεν ήταν νύχτα. Θα ήταν ωραίο να αφήσω τον εαυτό μου σε αυτό το δάσος αν δεν ήξερα ότι ήταν όνειρο. Υποθέτω ότι τα όνειρα μας επιτρέπουν να νιώσουμε την αδρεναλίνη και τον ενθουσιασμό που δεν μπορούμε να νιώσουμε στην πραγματική ζωή.


Λοιπόν, έτσι θα περιπλανιόμουν ανάμεσα στα δέντρα; Δεν υπήρχε ούτε ήχος ούτε κανένα σημάδι ανάκαμψης των καταπιεσμένων συναισθημάτων μέσα μου.

Ο ήχος που προέρχεται από την πρασινάδα ταιριάζει με τον ήχο της αναπνοής μου. Ένιωθα την αναπνοή μου και προσπαθούσα να νιώσω τον καθαρό αέρα να γεμίζει τα πνευμόνια μου σαν να μην είχα ανασάνει για πολύ καιρό. Κάτι πολύ φρέσκο ταξίδευε στο σώμα μου και ούτε η γεύση ούτε η μυρωδιά του έμοιαζαν με το οξυγόνο που χρειαζόμασταν για να ζήσουμε. Η μύτη μου μπορούσε να μυρίσει όλες τις μυρωδιές και τα κύτταρα μου δεν ήθελαν να απελευθερώσουν τον αέρα που ανέπνεα. Επιτάχυνα και πάτησα με δύναμη στο χορτάρι για να καταπνίξω τον ήχο της αναπνοής μου. Το μέσα μου χόρευε ασταμάτητα σαν να ήμουν σε γάμο. Ήθελα να συνεχίσω να χορεύω από εκεί που σταμάτησα όταν ξύπνησα. Η μύτη μου, τα μάτια μου, τα χείλη μου εξερεύνησαν ακόμα μια φορά. Όλες οι αποχρώσεις του πράσινου ήταν μπροστά στα μάτια μου. Τα φύλλα άγγιζαν με αγένεια το ένα το άλλο, κάτι που απέδωσα στο ελαφρύ αεράκι. Ο αέρας έγινε πιο δυνατός και άρχισα να βλέπω διαφορετικές αποχρώσεις του πράσινου μέσα από τα κλαδιά.

Ένας ψιθυριστός ήχος κρυβόταν ακριβώς πίσω μου, καταπνίγοντας τον ήχο της αναπνοής μου. Πρώτα, είδα τη σκιά του ήχου. Αν είχα γυρίσει αμέσως, θα μπορούσα να είχα δει από πού προερχόταν ο ήχος. Η σκιά κινήθηκε πριν από μένα  και ήρθε μπροστά μου για να με αντιμετωπίσει. Και είδα την πιο όμορφη αλεπού που είχα δει ποτέ. Το τρίχωμα της, τα αυτιά της, το χρώμα της ... Ήταν σαν να ήταν φτιαγμένη από βελούδο. Είχα επιλέξει μια ωραία αλεπού από το φωτογραφικό αρχείο του υποσυνείδητου μου. Κοιτάζαμε ο ένας τον άλλον. Η αλεπού κάθισε και κούνησε το στόμα της κρυμμένο κάτω από τη μακριά μύτη της.

- Γεια ! 

Ω Θεέ μου, η αλεπού μίλησε! Αν δεν ήξερα ότι ονειρευόμουν, θα μπορούσα να χάσω το μυαλό μου στο όνειρό μου και θα μπορούσα να περπατάω με ένα χωνί (1) στο κεφάλι μου το πρωί.

- Γεια σου αλεπού.

- Καλώς ήρθες, σε περίμενα.

- Με περίμενες;

- Εδώ και πολύ καιρό.

Αναρωτήθηκα ακόμη και στο όνειρό μου. γιατί να με περιμένει μια αλεπού που μιλάει;

- Αλεπού, τι περιμένεις από μένα;

- Πρέπει να λες «αλεπού» κάθε φορά που λες κάτι;

- Αφού δεν ξέρω το όνομά σου.

- Αυτό δεν είναι σημαντικό. Τα ονόματα είναι σημαντικά εκεί από όπου προέρχεσαι. 

- Τι είναι εδώ αυτό το μέρος;

- Ένα μεγάλο δάσος, ένα πραγματικό μέρος όπου μπορείς να βρεις τα πάντα.

- Όλα όσα θέλω;

- Θα είναι αρκετό να βρεις τον εαυτό σου.

Ήξερα ότι οι αλεπούδες ήταν έξυπνες και ξεγελούσαν τα κοράκια, αλλά δεν ήξερα ότι ήταν στρυφνές και συνετές.

- Δεν μπορεί κανένας να ξεγελάσει ένα κοράκι. Όποιος λέει ότι το έκανε, λέει ένα μεγάλο ψέμα.

Μπορούσε να διαβάσει το μυαλό μου. Θα μπορούσα να διαβάσω κι εγώ τι συνέβαινε στο μυαλό της;

- Μπορώ να σε ρωτήσω γιατί με περίμενες;

- Θα σου δείξω σύντομα.

Τι εννοούσε όταν είπε, «ένα μεγάλο δάσος όπου θα μπορούσα να βρω τον εαυτό μου»; Δεν χρειάζεται να ρωτήσω πια. Θα μπορούσε να καταλάβει ό,τι είχα στο μυαλό μου και να μην το αφήσει ασχολίαστο.

Η αλεπού της οποίας το όνομα και το φύλο δεν ήξερα περπατούσε μπροστά μου κι εγώ την ακολουθούσα. 

- Θα έπρεπε να έχεις καταλάβει μέχρι τώρα από τον τόνο της φωνής μου ότι είμαι αρσενική αλεπού.

Προχωρούσαμε  μπροστά περπατώντας μέσα από κλαδιά και πατώντας στις ρίζες των ψηλών δέντρων. Ήταν σαν να ήμασταν σε ένα λαβύρινθο. Προετοίμαζα ερωτήσεις στο μυαλό μου. Δεν θα έπρεπε να χάσω αυτή την ευκαιρία. Θα έπρεπε να θυμάμαι τα πάντα όταν ξυπνούσα το πρωί. Αυτό που θα έβρισκα εδώ θα μπορούσε να είναι πολύτιμο.

- Δεν υπήρχε αυτό που έψαχνες εκεί από όπου ήρθες;

Δεν ξέρω αν είναι λόγω της αγάπης, της ηρεμίας ή του αισθήματος ότι αγαπιέσαι κι όχι μόνο το στόμα μου, αλλά και το μυαλό μου παράπαιε. Πιάστηκα απροετοίμαστος για την ερώτηση που έπρεπε να απαντήσω με την καρδιά μου, όχι με το μυαλό μου. 

Η αλεπού διάβασε ξανά το μυαλό μου.

- Δεν μπορείς να βρεις αυτά που έχεις στο μυαλό σου αναζητώντας τα. Εάν υπάρχουν, υπάρχουν.

- Δηλαδή τι σημαίνει αυτό;

- Και θα πρέπει να μπορείς να περιμένεις για πάντα κάποιον να σε αγαπήσει.

Ήταν λες και η αλεπού είχε ένα δάσκαλο φιλοσοφίας μέσα της.

- «Αδερφέ αλεπού», θα ξυπνήσω σε λίγο, μπορώ να το νιώσω. Σε ικετεύω, ας σταματήσουμε να γυρνάμε γύρω γύρω.

- Εντάξει, εντάξει, φτάσαμε.

Ξαφνικά, η γη που είχε γιγαντιαίες ρίζες δέντρων έσπασε, ράγισε, και νερό άρχισε να μπαίνει μέσα από αυτή τη ρωγμή. Ο λάκκος  που έμοιαζε με μικρή πισίνα ήταν πολύ καθαρός.

Η αλεπού τέντωσε το κεφάλι της μπροστά και κοίταξε την αντανάκλαση της στο νερό.

- Σταμάτα εκεί και κοίτα τον εαυτό σου.

- Εντάξει, κοιτάζω. 

Γονάτισα και έβαλα το κεφάλι μου προς το νερό. Αν και αυτό ήταν ένα όνειρο, ένιωσα αδύναμα τα γόνατα μου. Αν δεν στηριζόμουν με τα χέρια μου, θα μπορούσα να πέσω στο νερό. Έκπληκτος, κοίταζα την αντανάκλαση μου. Προσπαθούσα να χάσω την ψευδαίσθηση στο νερό κουνώντας το κεφάλι μου, ανοίγοντας το στόμα μου, κλείνοντας τα μάτια μου. Το πρόσωπό μου είχε μετατραπεί σε πρόσωπο γάτας.

- Πώς έχω αυτό το πρόσωπο γάτας;

Τα χέρια και τα πόδια μου έμοιαζαν με ανθρώπινα. Σαν να υπήρχε καθρέφτης στο νερό και μετέτρεπε ό,τι άγγιζε σε γάτα. Είδα τις πατούσες μου όταν κράτησα το χέρι μου πάνω από το νερό ή τα πίσω πόδια μου και την ουρά μου όταν άπλωσα τα πόδια μου πάνω στο νερό.

- Γιατί είμαι γάτα τώρα;

- Έλα μαζί μου.

Προσπαθούσα να περπατήσω σαν άνθρωπος αλλά άρχισα να νιώθω σαν γάτα. Κοίταζα προσεκτικά γύρω γύρω, προσπαθώντας να αισθανθώ τις μυρωδιές που προέρχονται από το βάθος με τη μύτη μου. Δεν υπήρχαν άλλα ζώα σε αυτό το τεράστιο δάσος; Παρόλο που προσπάθησα να αισθανθώ ή να φανταστώ, δεν μπορούσα να βρω ένα πλάσμα που να ταίριαζε με τις εικόνες που είχα.

Καθώς περπατούσα, τα ψηλά δέντρα άρχισαν να κονταίνουν, τα πράσινα φύλλα άρχισαν να γίνονται κίτρινα και το χρώμα του ουρανού έγινε πιο φωτεινό. Φτάσαμε στην κορυφή ενός ψηλού λόφου. Παντού ήταν σαν μια κιτρινισμένη καρτ ποστάλ. Τα περίεργα γατίσια μάτια μου κοίταζαν το διώροφο σπίτι στους πρόποδες του λόφου.

Το σπίτι όπου πέρασα την παιδική μου ηλικία ήταν μπροστά μου με όλες τις λεπτομέρειες που ο παιδικός μου εαυτός δεν  μπορούσε να θυμηθεί. Και η καινούργια ζεστασιά του την οποία δεν μπορούσα ποτέ να θυμηθώ, αντανακλάται στα γατίσια μάτια μου. Μπορούσα να δω ακόμη και το σκουριασμένο πόμολο της πόρτας του κήπου και να θυμηθώ τα λουλούδια στον κήπο μας και τα σπουργίτια που σκαρφάλωναν στο περβάζι μας. Όσο συνέχιζα να θυμάμαι, ένιωσα ότι είχα ξεχάσει χιλιάδες λεπτομέρειες που με γέμιζαν τώρα. Φαντάζομαι ότι επιλέγουμε να ξεχάσουμε για να μπορέσουμε να αφήσουμε νέα χρώματα να μπουν στη ζωή μας.

Τέντωσα τα μπροστινά μου πόδια και άρχισα να τρέχω στον κήπο που λαχταρούσα, στο σπίτι που γεννήθηκα. Η αλεπού σοφά παρέμεινε στην κορυφή του λόφου. Έτρεχα στο παρελθόν μου, στα χρώματα που με δημιούργησαν. Ένα ουράνιο τόξο ζωγραφίζει πολύχρωμα την οροφή και με καλωσορίζει στο σπίτι.

Καθώς πλησίαζα προς το σπίτι τα χαμένα κομμάτια έγιναν πιο ξεκάθαρα και μια περίοδος που είχα ξεχάσει βγήκε στην επιφάνεια. Μπορούσα να δω τον εαυτό μου να κοιτάζει έξω από το παράθυρο. Ήταν σαν να έτρεχα στην παιδική μου ηλικία και στο σπίτι μου. Το γατίσιο σώμα μου είχε πλησιάσει πιο κοντά στο σπίτι και ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με την παιδική μου ηλικία. 

- Μαμά, η γάτα μου γύρισε.

Τα μάτια μας ήταν καρφωμένα μεταξύ τους. Όταν τον κοίταξα, έβλεπα την παιδική μου ηλικία και όταν με κοίταζε, έβλεπε το μέλλον του.

- Γύρισε! Η γάτα μου γύρισε! Σου το είπα!

Η παιδική φωνή μου με κουρδίζει, συμπληρώνοντας τις νότες που λείπουν. Περίμενα στον κήπο σαν γάτα. Ένα μεγάλο χέρι έφτανε στον ουρανό και έβαζε μπαλώματα σαν κομμάτια παζλ στα μέρη που έλειπαν. Το τριώροφο σπίτι δίπλα στο σπίτι μας και όλα τα σπίτια κατά μήκος του λιθόστρωτου δρόμου ζωντανεύουν.

Προσπαθούσα να πιάσω το χέρι με την περιέργεια μου σαν γάτα, αλλά δεν τα κατάφερνα καθόλου καλά. 

Η πόρτα του τριώροφου γκρίζου σπιτιού άνοιξε και βγήκε ένας μεσήλικας. Ο άντρας του οποίου το πρόσωπο δεν θυμόμουν, κρατούσε μια τσάντα:

- Έλα εδώ, γατούλα, γατούλα…

Όταν μύρισα το βραστό κοτόπουλο, κατάλαβα ότι πεινούσα. Με τον ενθουσιασμό και την ομορφιά του να είμαι μικρή, πήγα προς το κοτόπουλο που έβαλε ο άντρας στο έδαφος. Όταν σήκωσα το γατίσιο κεφάλι μου, είδα μια οικεία ματιά στο πρόσωπο του ανθρώπου. Το ήξερα αυτό το πρόσωπο. Ήμουν εγώ στα 50 μου.

Εγώ σαν παιδί έγερνα το κεφάλι μου στο παράθυρο που ήταν θολό από την αναπνοή μου και προσπαθούσα να πω κάτι.

-Μην φας αυτό! Μην το φας αυτό!

Έφαγα το βραστό κοτόπουλο κοιτάζοντας τον εαυτό μου παιδί. 

Ο άντρας επέστρεφε στο σπίτι του. Μόλις έφαγα το τελευταίο κομμάτι του κοτόπουλου, ο άντρας και το τριώροφο σπίτι του εξαφανίστηκαν. Πριν οι μπουκιές βρουν τον δρόμο για το στομάχι μου, το δηλητήριο με το οποίο ήταν ποτισμένο το κοτόπουλο είχε αρχίσει να ταξιδεύει στο σώμα μου. Αγκομαχούσα να πάρω ανάσα, το τρίχωμα μου καιγόταν, είχα πόνο στο στομάχι μου και είχα δάκρυα στα μάτια του εαυτού μου σαν παιδί. 

Έτρεχα με τον πόνο που ένιωσα ως γάτα. Η αλεπού έμεινε πίσω. Το δάσος εξαφανίστηκε και παντού άρχισε να μοιάζει με τον υπόλοιπο λιθόστρωτο δρόμο. Δεν ήξερα πού να πάω. Τα πόδια μου με έφεραν σε έναν πολυσύχναστο δρόμο. Ο εαυτός μου σαν παιδί εξαφανίστηκε πίσω από τους λιθόστρωτους δρόμους, στο βάθος του δάσους. Εγώ σαν γάτα προσπαθούσα να μιλήσω, υποφέροντας, κλαίγοντας για βοήθεια και τριβόμουνα στα πόδια των ανθρώπων των οποίων δεν μπορούσα να δω τα πρόσωπα. Αυτά που έβγαιναν από το στόμα μου δεν είχαν νόημα. Ήταν σαν να έβλεπα τον εαυτό μου στα πρόσωπα των ανθρώπων. Άνθρωποι που έτρεχαν, άνθρωποι που περίμεναν, θυμωμένα πρόσωπα, απελπισμένα βλέμματα… Ήταν σαν να προσπαθούσα να μοιραστώ τον πόνο μου με όλους και ήθελα να πω κάτι στην ανθρωπότητα που είδα στο πρόσωπό μου. Δεν υπήρχε κανένας που να με βοηθάει ή να με χαϊδέψει. Δεν θέλω καν να αναφέρω τις κλωτσιές που έφαγα. Αν μπορούσα να μιλήσω, θα είχα πολλά να πω.

Άνοιξα τα μάτια μου στη στάση λεωφορείου κοντά στο σταθμό του μετρό του Λεβέντ. Αυτό δεν ήταν ένα όνειρο τυλιγμένο σε παπλώματα ή σεντόνια. Υποθέτω ότι λιποθύμησα. Κάποιοι άνθρωποι είχαν συγκεντρωθεί γύρω μου. Ένας ηλικιωμένος κύριος που άδειαζε ένα μπουκάλι νερό πάνω μου και μια ηλικιωμένη κυρία που κρατούσε κολόνια λεμόνι κάτω από τη μύτη μου με προσκαλούσαν στην πραγματικότητα. Σηκώθηκα στα γόνατά και προσπάθησα να ανασάνω και να συνεφέρω τον εαυτό μου. Υπήρχαν ξερατά στα χέρια μου και στα μανίκια μου. Και το στόμα μου είχε γεύση από το βραστό κοτόπουλο που έφαγα για μεσημεριανό. Σύμφωνα με την ηλικιωμένη κυρία, είχα πάθει τροφική δηλητηρίαση και, δόξα τον Θεό, συνήλθα μετά τον εμετό. 

Τέντωσα τα χέρια μου προς το πλήθος προσπαθώντας να σηκωθώ. Όταν σηκώθηκα τα μάτια μας συναντήθηκαν... Η γάτα στο πεζοδρόμιο ακριβώς απέναντι με κοίταζε. Ακριβώς όπως εγώ. 

(1) Ένα τρελό άτομο συνήθως απεικονίζεται με χωνί στο κεφάλι του στο τουρκικό χιούμορ

BECAUSE OF ME

By Engin Akyurek
[Translated by Engin Akyurek Universal Fans Club]

Plunged in sleep, I was wandering around among unknown faces at unknown places. Recently, my body squeezed between the bed sheet and the quilt has been often stopping by at this environment with incense aroma that was called “dream”. With “stopping by”, I meant remembering everything in the morning and designing dreams with technical competence. Praise be; my dreams have been running like a clockwork for the last two weeks. 

The sweetest part of my sleep was the moment I realized I was dreaming and doubtfully thought whether it was real. Maybe what I saw in my dream was the purest aspect of the world whom I thought real. 

I didn’t like the dreams swimming in shallow waters. A dream should spring from subconscious and it shouldn’t be enslaved by daily pictures or current issues. Sleep’s being pestered and molested by daily events was in a way related to unquiet mind and a mouth that talked all day when awake and that kept talking in sleep as well. These short-lived dreams kept a sleeper busy with a blurred photograph frame after his/her morning ablutions. 

My sleep and my dream, tangled with each other, have taken possession of my body as if they created each other. 

I was walking in a forest and calmly striding without knowing where I was going. I didn’t know whether it was either a rain forest or a tropical forest or the combination of visuals I stole from documentaries but I was logically trying to explore its location whom I didn’t know. I couldn’t figure out whether it was day or night since I couldn’t see the sky because of the magnificently tall trees. The rays of light penetrating through trees made me feel like it wasn’t night. It would have been nice to let myself in this forest if I didn’t know it was a dream. I guess the dreams allowed us to feel the adrenaline and the excitement which we couldn’t do in real life. 

So, was I going to wander around among the trees? There was neither a sound nor any sign of the recovery of the repressed feelings inside me.

The sound coming from green grasses matched the sound of my breathing. I was feeling my breath and trying to feel the fresh air filling my lungs as if I hadn’t been breathing for a long time. Something very fresh was traveling through my body and neither its taste nor its smell was resembled the oxygen that we needed to live. My nose could smell all the smells and my cells didn’t want to release the air that I breathed in. I sped up and stepped harder on green grasses to suppress the sound of my breath. My inside was dancing incessantly as if I was at a wedding. I wanted to keep dancing from where I left off when I woke up. My nose, my eyes, my lips had been exploring themselves once again. All the shades of green were before my eyes. The leaves sassily were touching each other, which I attributed to the slowly blowing wind. The wind got stronger and I began to see different shades of green through the branches. 

A whispering sound was hiding right behind me, suppressing the sound of my breath. First, I saw the shadow of the sound. If I just turned back, I could have seen the source of the sound. The shadow acted before me and moved in front of me to face me. And I saw the most beautiful fox that I had ever seen. Its hair, its ears, its color… It was like it was made of plush. I had chosen a nice fox from the photograph archive of my subconscious. We were staring each other. The fox sat on his butt and moved his mouth hidden under his long nose. 
- Hello
Oh my God, the fox talked! If I didn’t know that I was dreaming, I could lose my mind in my dream and could walk with a funnel (1) on my head in the morning. 
- Hello fox.
- Welcome, I’ve been waiting for you.
- Waiting for me?
- For a long time.
I wondered even in my dream; why would a talking fox wait for me?
- Fox, what do you expect from me?
- Do you have to say “fox” every time you say something?
- But I don’t know your name.
- That is not important. Names are valid where you come from.
- What is this place?
- A big forest, a real place where you can find everything.
- Everything I want?
- It’s enough if you just find yourself.
I knew that foxes were smart, and they fooled crows, but I didn’t know that they were grumpy and wise.
- One can never fool a crow. Whoever made it up, it is a big lie.
He could read my mind. Could I read what was going on in his mind?
- Can I ask you why you’ve been waiting for me?
- I will show you soon.
What did he mean when it said, “a big forest where I could find myself”? I didn’t need to ask anymore. He could catch everything going through my mind and not let go.

The fox whose name and sex I didn’t know was walking in front of me and I was following it.
- You should have understood by now from the tone of my voice that I am a male.
We were moving forward by walking through branches and stepping on the roots of the tall trees. It was as if we were in a labyrinth. I was preparing questions in my mind. I shouldn’t miss this chance. I would remember everything when I woke up in the morning. What I would find here could be very precious. 
- Wasn’t there anything you were looking for from where you came?
I don’t know if it is because of love, peace, or being loved, not only my mouth but my mind was also faltering. I was caught unprepared for the question that I needed to answer with my heart, not with my mind. The fox read my mind again.
- You can’t find what you’re thinking by searching for them. If they exist, they exist.
- Meaning?
- And you should be able to wait forever for someone to love you.
It was as if the fox had a philosophy teacher in him. 
- Brother fox, I am about to wake up, I can feel it. I beg you, let’s stop wandering around.
- Ok, ok, we’re there.
Suddenly, the earth that had giant tree roots cracked open and water started entering through the crack. The puddle which looked like a small pool was very clear. 

The fox reached his head forward and looked at his reflection on the water.
- Stoop over and look at yourself.
- Ok, I am looking.
I kneeled on my knees and I reached my head towards the water. Even though this was a dream, I went weak at my knees. If I didn’t support myself with my hands, I could have fallen into the water. Bedazzled, I was looking at my reflection. I was trying to lose the illusion on the water by shaking my head, opening my mouth, closing my eyes. My face had turned into a cat.
- How come I have this cat face?
My hands and feet looked like human’s. As if there was a mirror in the water and it was turning everything it touched into a cat. I saw my paws when I held my hand over the water or my back legs and my tail when I extended my feet over the water. 
- Why am I a cat now?
- Come with me.
I was trying to walk like a human but had started feeling like a cat. I was carefully looking around, trying to sense the smells coming from the deep with my nose. Weren’t there other animals in this big forest? Although I tried to feel or imagine, I couldn’t find a creature that matched the visuals that I had.

As I walked, the tall trees started shortening, the green leaves began to turn yellow, and the color of the sky turned lighter. We came to the top of a high hill. Everywhere was like a yellowed postcard. My curious cat eyes were looking at the two-story house at the bottom of the hill. 

The house where I spent my childhood was before me with all the details that my child self could remember. And its new warm state, which I could never remember, was reflected in my cat eyes. I could even see the rusty handle of its garden gate and remember the flowers in our garden and the sparrows perching on our windowsill. As I kept remembering, I felt that I had forgotten thousands of details that filled me in now. I guess we choose to forget to be able to let new colors enter our life. 

Reaching out with my front paws, I had started running to the garden that I longed for, to the house where I was born. The fox profoundly stayed at the top of the hill. I was running to my past, to the colors that made me. A rainbow was colorfully painting the roof and welcoming me home. 

As I approached the house, the missing pieces got clearer and a period which I had forgotten came to life. I could see my child-self looking outside the window. It was as if I was running to my childhood and my home. My cat body had gotten closer to the house and come eye to eye with my childhood. 
- Mom, my cat is here.
Our eyes were locked to each other. When I looked at him, I was seeing my childhood and when he looked at me, he was seeing his future. 
- It came back! My cat came back! I told you so!
My child voice was tuning me, completing the missing notes. I was waiting in the garden in my cat state. A big hand was reaching up the sky and placing patches like puzzle pieces to the missing places. The three-story house next to our house and all the houses along the unpaved road were coming to life. 

I was trying to catch the reaching hand with my cat curiosity, but I wasn’t successful at all. 

The door of the three-story grey house was opened, and a middle-aged man came out. The man whose face I couldn’t remember, holding a bag out:
- Come here, kitty, kitty… 
When I smelled the boiled chicken, I had realized that I was hungry. With the excitement and cuteness of being little, I had pawed towards the chicken that the man placed on the ground. When I raised my cat head, I saw a familiar look on man’s face. I knew that face; this was me at my fifties. 

My childhood, leaning his head against the window that was fogged by my breath, was trying to tell something. 
- Don’t eat that! Don’t you eat that! 
I was eating the boiled chicken by looking at my childhood. 

The man was going back to his house. As soon as I bit the last piece of the chicken, the man and his three-story house had been disappeared. Before my bites found their way to my stomach, the poison that was injected to the chicken had started traveling through my body. I was gasping for breath, my hair was burning, I had a pain in my stomach and there were tears in the eyes of my childhood. 

I was running with the pain that I felt as a cat. The fox was left behind. The forest was disappeared and everywhere started to look like the rest of the unpaved road. I didn’t know where to go. My paws had brought me to a crowded street. My childhood was disappeared behind the unpaved roads, in the deepness of the forest. It was trying to talk, suffering, crying for help by rubbing against the legs of the people whose faces I couldn’t see. The letters coming out of my mouth had no meaning. It was as if I was seeing myself on people’s faces. Rushing people, waiting men, angry faces, hopeless stares… It was as if I was trying to share my pain with everybody and wanted to tell something to the humankind whom I saw on my face. There was nobody to help or pet me. I don’t even want to mention the kicks I got. If could talk, there were a lot to tell. 

I opened my eyes at the bus stop near the Levent subway station. This wasn’t a dream wrapped in quilts or bed sheets. I guess I was fainted. A bunch of people were gathered around me. An old man who was emptying a bottle of water over me and an old lady who was holding a lemon cologne under my nose were inviting me to the reality. I kneeled down on my knees and tried to grasp for air and pull myself together. There were pukes on my arms and my cuffs. And my mouth tasted like the boiled chicken that I ate at lunch. According to the old lady, I had food poisoning, and thank God, I felt relieved after I threw up. 

Holding my hands out to the crowd, I tried to get up. When I just got up, we caught each other’s eye. The cat on the sidewalk right accross the street was looking at me. Just like me.

(1) A crazy person is usually depicted with funnel on his/her head in Turkish humor.

(Thanks to EAUFC for English translation) 

1 σχόλιο:

  1. ειδικά εδώ τι να πω? το ευχαριστώ δεν λέει τίποτα. την περίμενα αυτή την ιστορία ....!!!! που μαζί με την επόμενη κάνουν ένα ζευγάρι ομολογίας μοναδικό. είμαι ειλικρινά ευγνώμων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Συνολικές προβολές σελίδας